Skip to main content
Loading...

Cashless (contactloos), zelfbediening betalen, toegang en parkeren

Één ding weten wij zeker, niet iedere klant zal na 2020/2021 hetzelfde in het leven staan. Waar de één vol enthousiasme uw bedrijf binnen zal komen en graag door uw collega's geholpen wil worden, is de andere (nog) angstig en houdt liever wat afstand. Gelukkig zijn er tegenwoordig verschillende manieren om uw klanten van dienst te zijn. Wat zijn de belangrijkste trends? César Sierhuis, mede oprichter van Creo, geeft u een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen. 

LEES DE BELANGRIJKSTE TRENDS....

  • Creo cashless

Iedere onderneming is anders. Wat voor klanten en collega’s heb je? Wat vinden jouw klanten en collega’s belangrijk? Hoe en waarmee verdien je je geld? Het antwoord op die vragen bepaalt wat voor onderneming je hebt en hoe je met je klanten om gaat. Twee trends op het gebied van betalen, toegang en parkeren spelen na 2020/2021 een steeds belangrijkere rol:

  • Cashless en contactloos: Steeds meer ondernemers kiezen voor cashless en contactloos toegang en betalen. Het is snel, hygiënisch en veilig, maar zorg wel voor een fraude bestendig alternatief voor die klanten die nog contant betalen of een bankkaart hebben die (nog) niet contactloos is.
  • Zelfbediening: Er zijn veel verschillende zelfbedieningsmogelijkheden. Voor sommigen is volledig bediend de beste oplossing, voor anderen volledige zelfbediening en weer anderen kunnen het beste voor een mix kiezen.